Waardering
Geen sterren toegewezen
Vergelijk TakeCareNow! met andere zorgverzekeringen
7 / 10 H. Stienen uit Weert 13-12-2013
5 / 10 Anoniem 12-12-2013
positief
lage premie
negatief
we moeten tegenwoordig de voorgeschrevwen medicijnen zelf betalen
7 / 10 Anoniem 12-12-2013
8 / 10 Niels uit Stompetoren 12-12-2013
positief
Netjes en adequaat geholpen door de klantenservice.
negatief
Nog geen.
7 / 10 Anoniem 11-12-2013
positief
krijgt vrij snel antwoord op je mail
negatief
heb ik nog niet
9 / 10 Anoniem 11-12-2013
positief
Helder
negatief
Geen
7 / 10 Anoniem 06-12-2012
positief
Vrij snelle uitbetaling declaratie.
negatief
Weinig vergoed in de aanvullende pakket, en ook maar beperkt, bijv. maar 75% vergoeding.
3 / 10 Well uit Amsterdam 08-11-2012
positief
Onlangs declaratie ingediend van zorg in het buitenland. Nadat het eerst was afgewezen, is het na vele telefoontjes verder en terug gebeld te worden toch nog -deels- geregeld. Het positieve was dat ik zelf werd terug gebeld. (Zojuist heb ik het gezien in mijn status op 5 november, maar nog geen brief ontvangen (heden 8 november, waarbij ik aanneem ,dat deze spoedig gestuurd wordt)
negatief
Nadat ik mijn declaraties heb ingediend voor medicijnen, die deels niet vergoed worden, dus een eigen bijdrage behoor te betalen, ben ik niet tevreden. Bij ernstig vitamine B tekort en specifiek een type, dien ik dit ook zelf te betalen. Vind ik ook slecht, aangezien bewezen is dat het beter helpt om dit (met laag bedrag vergoed te krijgen) dan dure medicijnen die zeer veel geld kosten en veelal negatieve bijwerkingen geven. (in mijn geval bleek het vitamine tekort zulke negatieve bijwerkingen te hebben, die al eerst met dure medicijnen werd getracht op te lossen!) Daarnaast brief gehad voor vergoeding van een brace. Nu dien ik de bon in en krijg ik het niet vergoed, of het moet via de leverancier lopen, die dan een hogere rekening in hoort te dienen! en daardoor meer geld kost voor de verzekeraar (bijna het dubbele!) Dit zijn slechte zaken die meer op maffia-praktijken lijken. Nu wil ik als bewuste klant/zorgafnemer zuiniger met geld omgaan voor de maatschappij, zodat het de zorgverzekeraar minder geld kost, maar nu draai ik zelf voor de rekening op, dat ook nog een indruist tegen de overeenkomst met de zorgverzekeraar, om het volledige bedrag vergoed te krijgen. Nu dien ik dus opnieuw verzoeken te gaan doen voor betaling met grote ergernis voor mijn tijd. Ditzelfde geldt voor consulten die ik heb afgenomen. Was het vorig jaar en eerder nog zo, dat je het volledige bedrag vergoed krijgt, nu is er een maximum van € 40,- per dag, waardoor ik een enorme hoge rekening voor mijn kiezen heb gekregen die -achteraf door nieuwe regels- onvergoed blijkt te zijn. Bovengemelde zaken kost me ongeveer € 800,- Duidelijke voorwaarden, duidelijke overeenkomsten die ook worden nagekomen! vergoedingen etc. moet inzichtelijk worden voor mij als klant. Als belangrijke details worden veranderd, zou het wel zo netjes zijn om de klant hier duidelijk van in kennis te stellen, zodat je tijdens de rit, niet meer moet gaan betalen door het uitblijven van vergoedingen.
8 / 10 V.R.M. van Gorkum uit Rotterdam 07-11-2012
8 / 10 Waaijenberg uit Ommen 06-11-2012
positief
Ik heb geen problemen met deze zorgverzekeraar, omdat ik weinig \'zorg\' verbruik. Wel is deze zorgverzekeraar actief op facebook en daar wordt altijd zeer snel en adequaat gereageerd op berichten.
negatief
Tot nu toe geen slechte ervaringen gehad.