Verzending van je tandenborstel
Door: Redactie Zorgkiezer - Leestijd: 1 minuutWat is de levertijd?
Ben jij in 2018 overgestapt naar een nieuwe zorgverzekeraar op ZorgKiezer.nl dan geldt een levertijd van maximaal 14 werkdagen. Er wordt ook op zaterdag geleverd.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Met behulp van de Track & Trace van PostNL in jouw e-mail kun je jouw bestelling volgen.
Kan ik mijn tandenborstel laten bezorgen op een afhaalpunt?
Als je niet thuis bent wordt het pakketje na twee afleverpogingen bezorgd op een afhaalpunt. Er kan niet vooraf een afhaalpunt worden gekozen voor verzending.
Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen?
Een defect artikel moet samen met alle bijbehorende accessoires in de originele verpakking aan ons worden geretourneerd. Je kunt daarvoor contact opnemen met ZorgKiezer.nl op 020 2611600 of tandenborstel@zorgkiezer.nl. Is er sprake van een ongebruikelijk defect, dan zal de tandenborstel worden vervangen met een nieuw exemplaar. Heb je een verkeerde tandenborstel ontvangen, dan ontvangen wij deze graag ongeopend terug. Na ontvangst krijg je de juiste borstel zo snel mogelijk thuisgestuurd.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
PostNL doet twee afleverpogingen. Als je zelf niet thuis bent wordt het pakketje bij de buren afgeleverd. Is er na twee dagen nog niemand thuis? Dan wordt het pakketje naar een afhaalpunt gestuurd. Wordt het pakket niet binnen 14 dagen opgehaald? Dan wordt het pakketje retour gestuurd.
Is het mogelijk om te bezorgen op een postbus?
Nee, het is niet mogelijk om te bezorgen op een postbus.
- Algemene voorwaarden tandenborstel ZorgKiezer.nl (PDF)
Ik wil meer weten over: