Beoordelingen
Onze bezoekers beoordelen Tandartsenpraktijk Iankovitch, kliniek voor Tandheelkunde als volgt (4 beoordelingen):
- Algemene indruk
- 8,6 |
- Service:
- 6,8 |
- Faciliteiten:
- 8,8 |
- Tandarts:
- 8,5 |
- Prijs/Kwaliteit:
- 5,8 |
Goede bereikbaarheid met de auto. Kundige en vriendelijke mondhygiëniste.
Slechte bereikbaarheid, reageren niet of laat op e-mails. Beperkt telefonisch bereikbaar. Kosten worden vooraf onduidelijk of niet gecommuniceerd. Worden kosten in rekening gebracht voor behandelingen die niet hebben plaatsgevonden. Kliniek reageert niet op verzoek om te corrigeren. Inmiddels maand verder en pas eerste inhoudelijke contact.
Wat een van de vorige schrijvers zegt over steeds meer behandelingen, die ervaring heb ik juist niet en ik heb al jaren dezelfde tandarts die haar vak goed verstaat. Ik heb zelf gekozen voor een mondhygieniste die ik ook al jaren heb, waardoor de tandarts 2x per jaar even een controle doet die zeker niet duurder is dan andere tandarts. Alleen toen de staat een jaar het tandarts tarief vrij liet waren mijn rekeningen duurder en dat werd niet teruggedraaid helaas. Verder is iedereen zeer vriendelijk.
Slechte parkeer gelegenheid door dat de mensen van buiten de stad weten dat het daar gratis is, terwijl er verder in de wijk betaald parkeren is. Handhaven door parkeerbeheer is er niet bij.
Uitstekende tandartsen en mondhygiënisten in een goed geoutilleerde kliniek, gevestigd in een rijksmonument. Wel veel verloop aan staf waardoor de kwaliteit niet geborgd is.
“Exclusieve tandheelkunde” tegen exclusieve prijzen. De tandheelkundige behandeling (door de inmiddels vertrokken tandarts) was zeer goed, maar alles draait om geld in deze kliniek. De rekening wordt zo hoog mogelijk opgeschroefd, onder meer door apart verrichtingen op te voeren die volgens de richtlijnen bij de hoofdbehandeling inbegrepen zijn. De informatie over de te verwachten kosten is onder de maat. Tijdens de behandeling wordt de patiënt voortdurend geconfronteerd met extra kosten en extra handelingen die nodig zouden zijn. Verder lukt het bij pijnklachten pas in tweede of derde instantie om een extra afspraak te maken. Er is een groot verloop aan staf, waardoor vooral de kwaliteit van de mondhygiëne wisselend is en de behandeling soms afgeraffeld wordt. Desalniettemin prijkt er daarna zoals altijd “Gebitsreiniging uitgebreid” op de rekening. De kliniek is aan te raden voor mensen bij wie geld geen rol speelt.
Zeer vriendelijke bejegening. Maken professionele indruk.
Geen