ZorgKiezer.nl in het AD. Zorgverzekeraars geven fors uit aan werven
Zorgverzekeraar hebben de kosten voor het werven van nieuwe klanten zien stijgen. Zo gaven de Nederlandse zorgverzekeraars vorig jaar maar liefst 475 miljoen euro uit aan klantenwerving.
De marktwerking lijkt op gang te komen nu er een concurrentiestrijd tussen de zorgverzekeraars aan de gang is. Het aantal mensen die van zorgverzekering overstappen is ook aan het stijgen. Peter Ruys namens ZorgKiezer.nl geeft in het AD aan dat vergelijkingssites, zoals ZorgKiezer.nl, de zorgverzekeraars scherp houden. ‘Wij houden verzekeraars scherp, waardoord de premie daalt. Als iedereen blijft zitten gebeurt er niks.’
Laatste update op 4 november 2013 – 20:51
Expert op het gebied van het financiële product zorgverzekeringen, gericht op consumenten. Telefonisch en schriftelijk contact met consumenten om hen, op basis van hun wensen, te begeleiden in welke zorgverzekering passend is. WFT zorg (Wet op financieel toezicht) certificering behaald in 2018.